Wanneer wordt Heel Holland Bakt opgenomen?

Kijkend na Heel Holland Bakt wordt er opeens gezegd dat er een code rood, omdat het heel erg hard is gaan regenen en waaien. Opeens rees mij de vraag wanneer deze aflevering dan is opgenomen. Code rood opgezocht op de site van de KNMI, maar daar wordt verwezen naar code rood in januari en februari. Het lijkt mij niet dat HHB dan is opgenomen vanwege de groene bladeren aan de bomen in bepaalde shots, korte mouwen van kandidaten etc. Daarnaast heeft de voice-over het natuurlijk een beetje aangedikt

Code oranje/rood KNMI: https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/archief-code-oranje-rood-in-2017

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
4.2K
ronron1212
6 jaar geleden
Rond de Pasen van 2017
SimonV
6 jaar geleden
Begin juni was er elke dag wel ergens een code rood. https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1483956/code-geel-oranje-of-rood-waarom-en-wanneer.html

Antwoorden (1)

De opnames vonden plaats in april, mei en juni.

Toegevoegd na 13 minuten:
Totaal acht weekends.
Het weekend van 13 en 14 mei was stormachtig met lokaal de waarschuwing code geel.
SimonV