Wie weet de naam van een tv serie over een vrouw die het klooster in gaat en in de laatste af ook weer uit trad (Australische)?

Een van de afl ging over de opkomst van de pil en de kerk die daar tegen was

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Antwoorden (1)

Deze serie heet Brides of Christ, uit 1991. Het verhaal speelt zich af in de jaren 60. In die tijd worstelden de katholieke kerk en haar volgers met grote veranderingen. Een van die ontwikkelingen is de controverse rond abortus en anticonceptie.

De serie bestaat uit zes afleveringen.

Toegevoegd na 22 minuten:
Misschien is Katholieke Kerk correct in plaats van katholieke kerk, dus met hoofdletters.
Antoni
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Super mijn dank
Antoni
6 jaar geleden
Graag gedaan! Overigens is de serie verkrijgbaar op dvd, zo begrijp ik.