Waar kan ik Dragon Ball Z terug kijken?

Ik vind nu alleen maar oude links van tig jaar terug die niet meer werken of virussen bevatten. Maar ik zou graag alles van Dragon ball Z terug willen kijken! Het begin met Freeza enzo. Maar geen idee waar..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
72.5K

Antwoorden (2)

Dragon Ball Z kan je op heel veel Anime site's kijken. Ik raad je aan om naar 9Anime te gaan want daar zitten geen virussen! Hier de link, hoop dat ik je heb geholpen met mijn antwoord :).
Groetjes
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan sommige afleveringen op YouTube vinden, je kan ook de Dvd's ervan huren of kopen.