Weet iemand waar ik seizoen 2 en 3 kan vinden van ghost rockers om te kijken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
2.5K

Antwoorden (1)

seizoen 3 kan je bekijken op de nickelodeon app, daar komt elke schooldag een aflevering op te staan van de ghost rockers. weet helaas niet waar je seizoen 2 kan vinden. ben zelf ook veel op zoek geweest, maar heb het uiteindelijk niet gevonden.