De kosten van televisieprogramma's, ook die van de publieke omroep, zijn niet openbaar. Het is dus lastig om je vraag te beantwoorden. (Kostuum)drama is over het algemeen het duurst, dat kost 2 ton tot 4,5 ton per aflevering van 45-50 minuten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De duurste Nederlandse tv-programma's zijn de programma's die zijn geflopt, daar is namelijk vooraf een hoop voor betaald, maar heeft qua reclame inkomsten niets opgeleverd. Dus het antwoord ligt in de grootste flops in TV land, en daarmee staat SBS6 met een avondvullende verkiezingsshow die slechts 275.000 kijkers trok met stip op één voor dit jaar. De grootste ooit kom je niet te weten zoals hierboven beantwoordt, en de kijkcijfers zijn een beetje vluchtig. Maar graaf naar producties waar Beau van Erven-dorens een rol heeft gespeeld en je vindt misschien de heilige graal, want alles wat die jongen heeft aangeraakt veranderde in poep.