Waarom is er deze week geen dr. Phil?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het zal waarschijnlijk niet alleen deze week zijn, maar ook in de toekomst. Volgens het AD heeft RTL de uitzendingen van Dr. Phil per direct stop gezet en plaats gemaakt voor andere programma's. Zowel de uitzendingen in de ochtend als in de middag zullen vervangen worden omdat ze voor een "andere programmering" hebben gekozen. Maar echt een hele duidelijke reden is er niet waarom het volledig verdwijnt.

Antwoorden (2)

Het zal waarschijnlijk niet alleen deze week zijn, maar ook in de toekomst. Volgens het AD heeft RTL de uitzendingen van Dr. Phil per direct stop gezet en plaats gemaakt voor andere programma’s. Zowel de uitzendingen in de ochtend als in de middag zullen vervangen worden omdat ze voor een "andere programmering" hebben gekozen. Maar echt een hele duidelijke reden is er niet waarom het volledig verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het onderstaande bericht is daarover te lezen op de website van RTL Nieuws http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/rtl-stopt-met-talkshow-dr-phil :

"RTL stopt met talkshow Dr. Phil
28 maart 2017 10:58

De Amerikaanse talkshow Dr. Phil is sinds deze week niet meer te zien op de Nederlandse televisie. RTL is na jaren gestopt met de uitzendingen van de beroemde tv-psycholoog.

RTL heeft naar eigen zeggen 'andere keuzes gemaakt in de programmering'. Sinds maandag worden op de uitzendtijden van Dr. Phil herhalingen uitgezonden van andere RTL-programma's. Zo verscheen een uitzending van Extreme Bruiden op de buis en vandaag [dinsdag 28 maart 2017] is een herhaling van Helemaal het Einde te zien.

Dr. Phil wordt in meer dan 20 [landen] uitgezonden, waaronder België, [het] Verenigd Koninkrijk en Mexico. Er zijn meer dan 1600 afleveringen gemaakt.".
Antoni