Kan iemand mij die reclame uitleggen van Discovery?

Er rijd een auto.. en dan steeds ga rechtsaf rechtsaf rechtsaf.. en eindigt met, en nu wil je zeker ook alle linkerafslagen?

Waar slaat dit op? Wat willen ze er mee zeggen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dan begrijp ik hem nog niet?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk omdat hij overal langs kan ofzo, overal overheen kan. Dat is wat ik denk.

Het beste antwoord

De man is de commando's van het navigatie apparaat aan het inspreken, maar ipv over 200 mtr ga naar rechts zegt hij "bij het oerwoud, of slapende vulkaan ga naar rechts".
Vervolgens komt de tekst in beeld "adventure is in our dna".

Toegevoegd na 6 minuten:
De auto is een range rover discovery sport, een avontuurlijke auto.
Vandaar dus, door de rivier, over de bergpas, woestijn enz.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, nu snap ik hem!

Andere antwoorden (1)

Er is een theorie dat je zuiniger rijdt als je alleen maar rechtsaf zou slaan.
UPS heeft op die manier meer dan 40 miljoen liter brandstof bespaart.

Toegevoegd na 31 seconden:
op jaar basis...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hm.. ok. Dus die reclame is gericht op die 0,1% van de mensen die dat onderzoek kent?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tja, je moet een beetje bijblijven... :-)
Het is toeval dat ik dat vd week voorbij zag komen, ik wist het ook niet, ik las het via m'n headlines app op m'n iphone bij een belgische gazet. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3066667/2017/01/29/Pakjesbezorgers-van-UPS-slaan-nooit-links-af-en-besparen-zo-38-miljoen-liter-benzine-per-jaar.dhtml
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
is anders wel een onderzoek van ruim 2 jaar geleden. Zouden de reclamemakers echt daadwerkelijk daaraan refereren? En als dit echt waar is.. waarom eindigt de reclame dan met: en nu wil je zeker ook alle linkerafslagen weten?
Hoezo linkerafslagen als je alleen rechts afslaat??
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"is anders wel een onderzoek van ruim 2 jaar geleden" Het zou pas knap zijn als het een onderzoek betreft waarvan de resultaten 2 jaar in de toekomst liggen.... Ergo, wat doet het ertoe dat het onderzoek 2 jaar oud is? Reclame grijpen terug op hele oude principes zoals humor, waarom niet op een onderzoek van 2 jaar geleden?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"waarom eindigt de reclame dan met: en nu wil je zeker ook alle linkerafslagen weten?" De reclame is Nederlands "ge-dubbed" dat houdt in dat de grap in een andere taal is gemaakt, als je andere talen spreekt dan weet je hoe moeilijk het is om humor over te brengen door middel van zegswijze naar een andere taal.... Je moet jezelf linguïstisch in kunnen leven dat zoiets heel moeilijk is. Toegegeven ik vind de commercial ook zwak...
ronaldP
7 jaar geleden
Je moet wel rekening houden met het feit dat het gaat om een Amerikaans onderzoek. Het algemene straatbeeld in Amerika is dat rechts afslaand verkeer altijd door mag rijden op kruisingen. Vaak staat de rest dan stil. Dit scheelt dus in brandstof omdat er dus veel minder geremd en weer geaccelereerd hoeft te worden. In de rest van de wereld gaat dat dus niet op (of minder).