Waar kan ik de Paralympische Spelen van Rio 2016 bekijken?

Deze spelen zijn van 7 tot en met 18 september 2016, maar ik kan zo snel niet vinden waar dit uitgezonden word.
Komt dit ook weer live op NPO 1?

Ritsuka
7 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik neem aan dat de NOS weer livestreams gaat doen op hun site.

Antwoorden (1)

In tegenstelling tot de Olympische Spelen zullen er geen live verslagen bij de NOS op televisie te zien zijn, alleen enkele korte samenvattingen gedurende de dag zijn gepland. In totaal minder dan 2 uur per dag.

De Openingsceremonie wordt wel rechtstreeks, op 7 september van 22:55-02:00 uur, uitgezonden op NPO2.

Waar je wel uitgebreid naar de Paralympics kunt kijken is op de Duitse publieke omroep, bij ARD en ZDF. Net als tijdens andere grote sportevenementen werken de ARD en ZDF samen, en doen ook om en om verslag van de Paralympische Spelen. Iedere dag zijn er flink wat uren live verslag.
De aanpak van de ARD en ZDF verschillen wel wat van elkaar. Op de dagen dat de ARD uitzendt zal er zowel van 16:00-17:30 uur als van 23:30 tot laat in de nacht live uitgezonden worden. De ZDF zendt ook op hun uitzenddagen live vanaf 23:00 uur tot diep in de nacht uit, maar heeft geen live middaguitzending. Wel zendt de ZDF een samenvattingsuitzending om 09:00 in de ochtend uit.
Amadea