Wanneer is de tweede aflevering van 'De magie van Heineken'?

...of waar zou ik deze kunnen vinden als deze al geweest is? Ik zie alleen maar aflevering 1 op RTL XL en vindt niks over uitzenddatum ergens van vervolg...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

die afl was de volgende dag al - zelfde tijd
in het weekend daarop komen meestal de afleveringen van de hele week voorbij - is ook al geweest
heb het hier over de zender RTL Z he
hou het in de gaten want het komt vanzelf weer voorbij
van de week was weer over die stewardessen ed
was ook al eens eerder geweest