Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een jaar of 15 geleden zag ik op TV rond de kerst een vlaamse stand up comedian met een heel grappig kerstverhaal. Weet iemand wie deze komediant is?

Een van de uitspraken was van Maria die toen Jezus wilde gaan buitenspelen riep "OK maar denk er om, geen mirakels hè".

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
paulus811
8 jaar geleden
Zou het Urbanus kunnen zijn? Ik ken deze uitspraak niet, maar het zou me niet verbazen als het van hem is.
Z512099
8 jaar geleden
Zou even goed Geert Hoste kunnen zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik denk dat je dit gedeelte van urbanus bedoelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Zou Urbanus een verhaal dat (volgens de vraagsteller) zo'n 15 jaar oud is, in 2011 (volgens de informatie bij het filmpje uit je bron), dus nu 5 jaar geleden, nog in zijn shows gebruiken? Dat lijkt mij niet zo logisch.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
urbanus heeft veel van zijn sketches heel lang gebruikt, en steeds in een iets andere vorm. ik weet dat deze veel ouder is maar kon daar geen video van vinden.
Antoni
8 jaar geleden
Oh, dat wist ik allemaal niet. Dank voor de extra informatie. Hopelijk is je antwoord het juiste!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding