hoe heet het reisprogramma wat Rob Fruithof voor de Tros heeft gepresenteerd?

Toegevoegd na 50 minuten:
Ik ben op zoek naar de volgende aflevering:

televisie; 03-03-1997; TROS;
Uitzenddatum 03-03-1997
Distributiekanaal televisie
Zendgemachtigde TROS
Samenvatting afl.4: Verrassend Belize
Kleur kleur
Genre toeristische informatie
Beoogd medium televisie

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op de website van beeld en geluid gevonden.

Het beste antwoord

Dat programma heet "Verrassend buitenland".
Het was een zesdelige serie toeristische programma's met vakantietips, waarin Rob verschillende landen bezocht.

Toegevoegd na 1 uur:
De DVD van deze uitzending kun je bestellen bij Beeld & Geluid. Kosten ruim dertig euro.
http://zoeken.beeldengeluid.nl/internet/index.aspx?ChapterID=1164&searchText=verrassend%20buitenland
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Had ik ook gevonden, hoopte eerder iets op youtube te kunnen vinden. Ik heb het wel ergens op videoband, maar geen videorecorder meer.
SimonV
8 jaar geleden
Je kunt de ban omzetten naar dvd, maar ik denk niet dat je veel goedkoper uit bent:
http://www.hema.nl/foto/video-naar-dvd-omzetten