Uit welke afleveringen bestaat de oude intro van ingang oost?

Ik ben op zoek naar de aflevering van de intro van de 'oude' ingang oost.

De aflevering is met een meisje met een wondje in haar gezicht, en een bejaarde man met hart en/of long klachten...

Ik ben al weken aan het zoeken..... Vanaf 2006 staan bij de meeste afleveringen en de beschrijvingen ook niet echt meer bij de afleveringen dus hoop ik dat iemand het weet.
https://soundcloud.com/edwin-schimscheimer/ingang-oost-tv-serie

Dit was dat muziekje wat er toen onder zat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.7K

Antwoorden (1)

Het is mij niet geheel duidelijk wat je nou zoekt. Maar ik kom uit op de aflevering Breda (1), die op 12 oktober 2011 uitgezonden werd. De elfjarige Vincent Eijkelenboom is tijdens zijn vakantie in Breda in de speeltuin op zijn knie gevallen. De ambulancedienst brengt de heer Van Gaans naar het Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht in Breda. Hij heeft hartklachten en is door zijn huisarts naar de Acute Harthulp gestuurd voor een catheterisatie (een dotterprocedure). Jody Jansen heeft in het zwembad een elleboog in haar gezicht gekregen. Meneer Torenbos is door zijn enkel geknakt, toen de hond van zijn zoon tegen hem aansprong. De kleine Nia Landveld kan haar duim niet strekken en is door de huisarts doorgestuurd.

De EO heeft de aflevering opnieuw uitgezonden op 12 juli 2012, en die kan je terug zien op Uitzending gemist: http://www.eo.nl/archief/tv/ingangoost/aflevering-detail/aflevering/breda-1-5/
Amadea