Is er service van films on demand (à la Netflix) waar ze een breed assortiment aan oude, klassieke films hebben?

En dan met "oud" en "klassiek" bedoel ik films zoals de stomme flims van Charlie Chaplin, of Citizen Kane, of films van Hitchcock, Gone With the Wind... dit soort films, dus.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
2.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
een deel van die films staan op Youtube, omdat de rechten verlopen zijn. Metropolis staat er bijvoorbeeld op
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zal dan maar slechts een heel klein deel van de films zijn, toch?
In het algemeen gaan de auteursrechten 100 jaar door, dus films van ná 1914...
Ritsuka
9 jaar geleden
ja, het is natuurlijk niet alles, maar sommige kun je wel vinden daar.
daarom ook als een reactie gezet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt sowieso Ritsuka!!
(^_^)

Het beste antwoord

Ja die is er , Classic cinema online.
Veel films worden direct van youtube gelinkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is in België mogelijk via de operator TELENET. Deze operator heeft een super uitgebreid aanbod.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey Pere, bedankt, maar helaas... ik woon in Nederland, dus zal ik daar geen gebruik van kunnen maken.