Wanneer komen seizoen 5&6 van The Vampire Dairies op netflix?

De titel zegt het al

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Vampire Dairies" betekent zoveel als "Vampieren melkfabrieken".
Ik neem aan dat je "Diaries" bedoelt? Geen idee overigens wanneer die seizoenen verschijnen, maar ik vond het wel een lollige spelfout ;-)
dudemeister
9 jaar geleden
Heb je met je NL account op NFlix al de Amerikaanse NFlix geprobeerd?
via Mediahint addon in je browser kun je dan inloggen en heb je toegang tot de USA NFlix. Daar staan zo'n 40 000 films/series in.
Nogal een verschil met Nederlandse NFlix.
wellicht heeft USA Nflix wel sz 5 & in hun collectie

Antwoorden (1)

Seizoen 5 komt in het voorjaar van 2015