Eind jaren 60 was er een kinderserie die speelde in roemenie

ik weet alleen nog de eindscene en dat vergeet ik nooit meer. het is een bomenvlot bedoelt voor de zagerij met daarop een vader met zoon van ong 8-10jr op een traag stromende rivier en de camera staat hoog op berg en zoomt langzaam uit terwijl de jongen breed staat te lachen en de vader met hout het vlot stuurt. terwijl de camera uitzoomt en het vlot steeds kleiner word zie je de prachtige natuur van roemenie. niemand hier, maar ik heb ook rondgevraagd in roemenie weet wat ik bedoel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (4)

Heb je hier al gekeken: www.canonvandekindertelevisie.nl

Toegevoegd na 6 uur:
Of het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid beeldengeluid.nl. of je kunt t bezoeken in Hilversum
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat ik bedoelde zat er niet bij. zou er echt niets meer van die serie`s te zien zijn, bij wie of wat zou je daarvoor moetenzijn
Ik heb die serie ook gezien. Ik weet alleen nog dat het zich in een bosrijke omgeving afspeelde en dat de acteurs zo'n vilten hoedje ophadden. Het leek wel een afgeplatte eierdop. Waar het allemaal om ging in deze serie weet ik niet meer. Als ik aan series uit mijn jeugd denk dan moet ik ook altijd aan deze serie denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien is het te vinden op deze site.
succes
http://www.home.versatel.nl/amnnsri/rtv.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook nog zoeken op kindertv.net
Ik heb al even voor je gekeken, maar ik kan het zo niet vinden, misschien kan je er wat mee.