Waarom was het nog licht buiten toen Nederland de punten opnoemde van het songfestival?

Dat kan toch niet? Het is allemaal live! Of niet? Maar dan zouden de punten van te voren al bepaald zijn.

Wie weet hoe dit zit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Slim opgemerkt. Ik zag het ook, maar dacht al wel dat het om trucage ging.
Reddie
9 jaar geleden
Het is echt live, want de puntengevers refereren aan de scores van hun voorgangers.
(Wat eigenlijk niet zou mogen, want dat betekent dat ze die kennen, en er alsnog hun eigen beoordeling aan zouden kunnen aanpassen.)

Antwoorden (1)

Tim Douwsma stond niet buiten, maar binnen in een studio voor een greenscreen. Het was dus wel degelijk live.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ohh natuurlijk dat kan ook nog :+)