Zend Veronica ook dit jaar weer een half uur durende samenvattingen uit van de Formule 1 wedstrijden? Net als in 2013?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Tot op dit moment is dit niet waarschijnlijk. Er is wel sprake van dat Veronica de GP van Canada en de VS live gaat uitzenden.
Als je de Formule 1 live wilt blijven zien en je hebt geen paytv, dan blijft alleen RTL (Duitsland) over en in een groot aantal races (niet allemaal) BBC2.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Hoe wordt eigenlijk bepaald welke races de BBC wel en welke races die omroep niet uitzendt?, vraag ik me nu af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af. Ik denk dat het te maken heeft met bepaalde tv-rechten die er zijn met sommige landen. Daarnaast zal dhr. B. Ecclestone de rechten zo hoog opgeschroefd hebben, dat het niet meer betaalbaar is voor "niet betaalde zenders".