hoe heet die ene aflevering van Shin Chan?

Mitsy voelt zich misselijk die dag, ze besluit om tv te gaan kijken alleen kan ze er niet tegen dat er constant de hele tijd alleen maar kook zenders op tv komen.
Na een tijdje te zappen besluit ze de televisie uit het raam te gooien.

ik heb me best gedaan om die aflevering te vinden, maar ik heb het nergens kunnen vinden.

weten jullie mischien welke aflevering dat was, of hebben jullie nog wat meer uitleg nodig?

danku

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik heb even snel tussen de afleveringen lijst gekeken.

Deze zouden het kunnen zijn:
-Mam molt de tv
-Mam Is Misselijk

Ik verwacht dat je "Mam molt de tv" bedoelt sinds die titel het best bij jouw verhaal past.