Hoe laat is 9/8c in Nederlandse tijd?

Om die tijd is de premiere van The Walking Dead seizoen 4 en die wil k graag live meemaken (via internet :P). Weet iemand hoe laat ik dan achter mijn schermpje moet hangen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
18.8K

Het beste antwoord

Bij 9/8c staat 8c voor 8 uur (ik neem aan 'savonds) central time. Bij ons is het 7 uur later, dus 3 uur s'nachts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij lopen voor in tijd dus dan is het hier al 4 uur 's middags ☺
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah, ik zie nu dat het idd 's avonds wordt uitgezonden (PM), dus dan wordt het 4 uur 's nachts onze tijd de volgende dag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ET scheelt 6 uur, mijn fout, +1 ;)