Klopt +1!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is geen appaloosa!!
LeonardN
5 jaar geleden
-Klopt niet. Hoewel de paarden veel op elkaar kunnen lijken is het echte een knabstupper.

Andere antwoorden (1)

Het paard is een knabstrupper. Want als je Knabstrupper Paard opzoekt op Google vind je bijna hetzelfde paard.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
+
Je kunt deze link toevoegen : https://www.allesoverpaardenruiter.nl/hoe-heette-het-paard-van-pippi-langkous-kleine-witje/
Erna55
5 jaar geleden
Witje (Bunting), Paard van Pippi Langkous Informatie Geboren: 1961
Gestorven: vermoedelijk 1986
Leeftijd Bunting / Illbatting: ongeveer 25 jaar
Stokmaat: 1.54m
Ras: Knabstrupper
Afstamming: Negresco 344 x Arabella 5800
Kleur: Schimmel
Geslacht: ruin
Bekend geworden door: het paard van Pippi Langkous
Fokker: Florence Stephens, Huseby (Zweden)