Wanneer wordt de serie Flash Forward nu uitgezonden?

Deze was enkele weken op NET5 op zaterdagavond, steeds twee afleveringen achter elkaar. Maar nu zie ik het nergens meer..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Deze afleveringen zijn nog steeds te zien op de zaterdagavond.
Hieronder zie je in de bron dat er afgelopen zaterdag 25 mei 2013 weer twee afleveringen zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, die zouden er ook geweest moeten zijn, maar in plaats daarvan werd er iets heel anders uitgezonden (Law& Order)..en zondagnacht om 1 uur zouden de "herhaling" van die twee bewuste afleveringen zijn..niet dus. ...toen kwam er weer iets anders...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt gelijk, het stond wel in de televisiegids, maar het is niet uitgezonden. Dat staat op de Facebookpagina van Net5:
https://www.facebook.com/net5.nl?rf=109257119100933&filter=2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o ja, ik zie het! nou ja, dan zal ik ook maar af en toe op die FB-pagina kijken...en verder maar de dagelijkse tv gids op teletekst of internet raadplegen..wel jammer hoor..eindelijk weer eens een goeie serie op tv..iedere week trouw volgen en dan ineens dit... : (
maar bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja sorry, nu heb je alsnog geen echt antwoord op je vraag! Ik wist niet dat Net 5 dit niet had uitgezonden, lijkt me niet een regelmatige fout die wordt gemaakt door zo'n bekende omroep.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zag idd op die FB pagina dat er heel veel klachten hierover zijn.
ik geef toe dat er belangrijkere zaken op de wereld zijn dan een tv-serietje, maar je voelt je als kijker op deze manier niet serieus genomen..
ik zal ook nog wel eventjes gaan "klagen"daar...wie weet..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zag ik ook ja. Ik begrijp dat de wereld niet hierdoor vergaat ofzo, maar toch is het raar dat zoiets gebeurt.
Ik hoop voor je dat het 'klagen' werkt! Hoe meer mensen dat doen, hoe beter.