Speelt Jamie Oliver echt in de Albert Heijn reclame? Of is dit een acteur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ja hoor dat is hem echt, hij speelt ook in Engeland in supermarktspotjes en in Zweden, leuke inkomstenbron dus! Kijk vooral naar het Zweedse filmpje en de geheel andere relatie met de supermarktmanager daar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is de echte Jamie Oliver.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan iedereen zomaar beweren. Maar kan je het ook bewijzen?
Ja,..... waarom zou zo`n grote multinational daar mee proberen te truken ?
Zou niet handig zijn voor de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid, en een beetje goedkoop overkomen, voor een bedrijf dat toch wel de A kwaliteit qua supermarkt is.

Alleen het snelle snijden is wel getruukt !