ik heb een canal digitaal entertainment pakket. Is dat alleen in HD te krijgen?

Ik had tot vorig jaar gewoon het entertainment SD pakket, en dat is vorig jaar ineens omgezet naar HD. Ik kwam daar in december pas achter.
Can. dig zei eerst dat ze me gebeld hadden en een aanbod hadden gedaan, waar ik akkoord mee ben gegaan. Dit is niet waar. Ze hebben mij nooit gebeld, ik heb ook geen bevestiging gekregen. Een andere medewerker zei dat het vorig jaar veranderd is, en dat entertainment alleen nog in HD te krijgen is. Daar had ik een mail over gekregen en het had op hun site gestaan. Ik kan het nergens vinden en heb ook geen mail daarover gehad.

Ik ga nu terug naar familie pakket, dat is nog wel in SD te krijgen.

Wie weet hier meer over? Of entertainment en hoger alleen in HD te krijgen is? Voor de mensen die het pakket dus al langere tijd hebben. Niet voor nieuwe abonnees.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Bepaalde zenders zijn in HD. Anderen weer niet.
http://www.canaldigitaal.nl/overlay/zenders-entertainmenthd/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo bedankt voor je antwoord. Maar het gaat mij niet om de zenders maar om het pakket. Bij canal digitaal zeggen ze dat het entertainment pakket sinds vorig jaar alleen nog in HD te verkrijgen is, en niet in SD. En dat ze dat duidelijk hebben gemaakt via de site van hun en via de mail. Ik weet echter nergens van, ik heb niets gelezen daarover en ook geen mail ontvangen. Daarom hoop ik dat er mensen zijn die mij daar duidelijkheid over kunnen geven. Bij cd krijg ik de ene keer het het ene verhaal en de andere keer weer wat anders te horen. Hallo bedankt voor je antwoord. Maar het gaat mij niet om de zenders maar om het pakket. Bij canal digitaal zeggen ze dat het entertainment pakket sinds vorig jaar alleen nog in HD te verkrijgen is, en niet in SD. En dat ze dat duidelijk hebben gemaakt via de site van hun en via de mail. Ik weet echter nergens van, ik heb niets gelezen daarover en ook geen mail ontvangen. Daarom hoop ik dat er mensen zijn die mij daar duidelijkheid over kunnen geven. Bij cd krijg ik de ene keer het het ene verhaal en de andere keer weer wat anders te horen. Hallo bedankt voor je antwoord. Maar het gaat mij niet om de zenders maar om het pakket. Bij canal digitaal zeggen ze dat het entertainment pakket sinds vorig jaar alleen nog in HD te verkrijgen is, en niet in SD. En dat ze dat duidelijk hebben gemaakt via de site van hun en via de mail. Ik weet echter nergens van, ik heb niets gelezen daarover en ook geen mail ontvangen. Daarom hoop ik dat er mensen zijn die mij daar duidelijkheid over kunnen geven. Bij cd krijg ik de ene keer het het ene verhaal en de andere keer weer wat anders te horen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps ging iets helemaal mis, sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ze hebben je niet ongevraagd deze pakket aangesmeerd toch?
Dus als je hem wilt kan dat. en anders niet. Tja, en dat het HD is geworden, noemen ze vooruitgang. (Los van of je het hebt meegekregen.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze hebben mij ongevraagd van entertainment SD naar entertainment HD gezet. Scheelt 5 euro per maand. Maar zeggen dus dat SD niet meer bestaat en ik wel moest overstappen op HD. Ik kan dat nergens vinden. Ik geloof het ook niet, vooral omdat ze steeds iets anders zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Entertainment SD als abbo bestaat niet meer. (Zie hun site, is nu entertainment HD) Als ze dit aanpassen mag jij je abbo zonder opzegtermijn beeindigen (je hoeft dus helemaal niet over te stappen). Als zij "zeggen" dat jij akkoord bent gegaan met de verandering van jou abbo laten zij dat dan ook maar aantonen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, op hun site staat er geen SD pakket meer, maar ik ben nu een pakket 'naar beneden' gegaan, en dat is familie SD. Dat zou volgens hun site ook niet mogelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben je kwijt.
"Ze hebben mij ongevraagd van entertainment SD naar entertainment HD gezet.". Dat mag niet zomaar (Is duurder) naar familie SD kan niet want ze hebben alleen nog Familie HD. Dat kan wel maar dan heb jij ook de keuze om te beeindigen.