waarom was die bruine afroamerikaanse zwerver barry nogwat in het (amerikaanse/wereld) nieuws?

ik zat vanmorgen rtl4nieuws te kijken, het nieuws dat elke 15 minuten wordt herhaald tot een uur of 9, en daar zag ik een bruine afroamerikaanse man, hij heette barry nog wat, hij was een zwerver, zat tegen de grond tegen een lantaarnpaal, een blonde dame gaf hem iets rozigs en er was iets met zijn zus of zijn stiefzus. Blijkbaar is het heel bijzonder. Ik kon door omstandigheden niet volgen waarom die man in het nieuws was, en op internet kan ik het niet vinden, omdat zijn achternaam vergeten was...

me vraag is waarom deze man in het nieuws kwam, wat was er zo bijzonder aan hem?

Toegevoegd na 1 minuut:
op internet kan ik het niet vinden, omdat *ik zijn achternaam vergeten was…

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist ook geen naam en ik had er zelfs niks over gehoord,maar ik typte 'zwerver krijgt diamant' in en toen zag ik diverse linken en dus ook het antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed zo! en soms lukt het niet, en soms wil je gewoon lekker lui hier die vraag stellen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey,het is niet onaardig bedoeld hoor!
Of bedoel jij dat ook niet zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag hij die diamant eigenlijk houden?
Ik hoop het voor die man,je zal toch maar op straat moeten leven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraagsteller wist niet dat het om een diamant ging dus kon daar niet op googelen laurena. Simpeler is natuurlijk gewoon om bij rtl te gaan kijken, ik had het zo gevonden zonder informatie want je zoekt gewoon bij het laatste nieuws. Bigmomma: ja soms voel ik mij ook wel eens zo lui maar toch durf ik hier geen vraag te stellen die je zo zou kunnen vinden, jij wel. Kijk zo houden we hier wel leven in de brouwerij en ik had het anders nooit geweten van die man ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@laura nee, was niet onaardig bedoeld hoor! en vondt het echt knap dat jij het wel kon vinden, mij lukt het niet en @pelle, ik wist dat inderdaad niet van die diamant, anders had ik die vraag idd niet hoeven stellen ... en heeeeeel stiekem was ik wel een beetje lui hoor ;)

Het beste antwoord

Zwerver krijgt per ongeluk een diamant.

Een slordigheidje kan tot mooie dingen leiden. De Amerikaanse Sarah Darling leegde haar portemonnee voor de dakloze Billie Ray Harris. Al haar ...

Bekijk het filmpje hier: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/index.xml

Toegevoegd na 1 minuut:
O ik zie nu dat je helemaal naar beneden moet scrollen voor het filmpje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
top! dank je wel !!