hoeveel afleveringen / seizoenen zijn er gemaakt van mr bean `the animated series`?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.3K

Het beste antwoord

De animatieserie bestaat uit 26 afleveringen, elk opgesplitst in 2 delen (ca. 10 minuten per deel) met een afzonderlijke titel.

1 In The Wild / Missing Teddy In de wildernis / Teddy vermist
2 No Parking / Bean's Bounty Geen parkeerplaats / Beans gulle gift
3 Artful Bean / The Fly De artistieke Bean / De vlieg
4 Mime Games / Spring Clean Mimespelletjes / De lenteschoonmaak
5 No Pets / Ray Of Sunshine Geen huisdieren toegelaten / Een straaltje zonneschijn
6 Roadworks / The Sofa Wegwerkzaamheden / De nieuwe sofa
7 Camping / Chocks Away Kamperen / Alle remmen los
8 Royal Bean / Young Bean Koning Bean / De jonge Bean
9 In The Pink / Dinner For Two In het roze / Diner voor twee
10 The Ball / Toothache De bal / Tandpijn
11 Haircut / Neighbourly Bean Naar de kapper / Vervelende buren
12 Nurse! / Dead Cat Verpleegster, graag! / Dode kat
13 Super Trolley / Magpie Winkelen / De ekster
14 Cat-Sitting / The Bottle Kat-Sitten / De fles
15 Goldfish / Inventor De goudvis / Uitvinder Bean
16 Hot Date / Wanted Een heet afspraakje / Gezocht
17 Art Thief / Scaredy Bean De kunstdief / Opgejaagde Bean
18 Car Trouble / Restaurant Autopech / Het restaurant
19 Gadget Kid / The Visitor Gadgetkindje / De bezoeker
20 Big TV / Keyboard Capers (ook: The Piano) De grote TV / De piano
21 Bean In Love / Double Trouble Bean is verliefd / Dubbele problemen
22 A Royal Makeover / Super Marrow Een koninklijke gedaanteverandering / Super pompoen
23 Birthday Bear / The Mole Teddy's verjaardag / De mol
24 Treasure! / Homeless De Schat! / Dakloos
25 Egg & Bean / Hopping Mad Ei & Bean / Gek springen
26 A Grand Invitation / A Running Battle De majestueuze uitnodiging / Een slag aan de gang
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje