Hoe heet dat balkje onder bij bijvoorbeeld het journaal?

Als iemand geïnterviewd wordt bijvoorbeeld staat er altijd zo'n balkje bij met de naam van die persoon etc. Hoe heet dit balkje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.9K

Antwoorden (2)

Dat heet een ticker-tape.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is er ook ergens zoiets te downloaden? Ik heb namelijk een filmpje voor school en ik had een plopkap van pownews. Nu wil ik eigenlijk ook hun tickertape gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoelen ze een stilstaand beeld, niet zo'n bewegende met bijv de aandeelkoersen toch? http://www.vwd.eu/tickertape
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja min is niet van mij overigens ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wil eigenlijk beiden. Een stilstaande met daaronder de bewegende (zie pownews)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien had je DAT moeten vragen in je vraag spygon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tekstbalk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel, er staat in ieder geval dat ik dat tekstbalkje zoek wanneer er iemand geinterviewd wordt, de stilstaande is voorlopig genoeg. http://www.youtube.com/watch?v=p01WBtcexuY 2.38 waarin Jon Kyl staat
een tickertape is het volgens mij niet. dit is zo'n band waarin de laatste nieuwtjes/koersinfo etc voorbij scrollen, in het nederlands een lichtkrant.