Komt er een seizoen 2 van Terra Nova?

Ik heb vaak terug gevonden op het internet, dat er geen seizoen 2 komt van Terra Nova door te lage kijkcijfers. Is dat waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
14K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt
Onbegrijpelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer hè?
Was best een goeie serie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is heel jammer!

Antwoorden (1)

Helaas klopt de informatie die je hebt gelezen. FOX kondigde het stoppen van Terra Nova aan op 6 maart. Netflix, een streaming website, zou aanvankelijk de serie redden maar dat ging niet door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was inderdaad een leuke serie ik vind het heel jammer, dat die stopt!