Waar kan ik de aflevering van gtst met de dood van Danny kan vinden?

Weet iemand waar ik de aflevering met de dood van Danny de Jong uit gtst kan vinden? (Hij werd van de trap geduwd door Aysen )Deze wil ik graag een keer zien.
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op GTST kan je op http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#/video de video's terugkijken (zonder kosten). Ik weet uit mijn hoofd niet wanneer Danny ("Dancing off the stairs") de serie uit ging, maar mogelijk staat deze aflevering er nog wel tussen.

Antwoorden (1)

Als je de datum/hoeveelste aflevering weet kan je er op googlen of via youtube. Of kijk op de rtl site