ik zoek een serie die altijd op ketnet/nl3 kwam die allemaal avonturen beleefde.

ik keek vroeger altijd een soort serie,dat kwam op ketnet of nl3,ben benieuwd hoe die heet! het was een beetje scifi achtig en er speelden echte acteurs in,één meisje had een felroze bob en andere mannetje een blauw pakje. het was altijd nagesynchroniseerd,dus klonk beetje dom in nls,maar ik ben benieuwd hoe deze kinderserie heet,volg mij was t amerikaanse serie. het acteren was altijd erg overdreven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3.3K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je LazyTown.

Toegevoegd na 1 minuut:
LazyTown (originele titel Latibær) is een IJslandse kinderserie die in België op de zender Ketnet werd uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa klopt!dat is het!!!dankje:)