uitzendingen van 2007 Wie is de Mol, waar kan ik die terug kijken?

Op uitzendinggemist vind ik ze niet en via een andere link deden ze het niet, heeft iemand ergens WERKENDE links?? begint namelijk weer te kriebelen en wil graag 2007 wel is terug zien:)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik denk toch wel hier:
http://www.tvopjepc.nl/programma/233/20/0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik daar de eerste aflevering wil kijken doet hij het niet bij mij.. Had ik al eerder geprobeerd namelijk;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij deed 'ie het eerst ook niet. Toen heb ik alle draaiende programma's gesloten, IE opnieuw opgestart en toe werkte het wel. Misschien het beste om de link direct in je browser te plakken, dus niet binnen GV. ???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het later weer eens geprobeerd en het werkt uitstekend, zelfs in fullscreen.
Dus als het niet lukt... ligt het aan uw toestel.

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En waar moet ik dan zoeken?? Is alleen van dit jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, sorry, daar heb ik overheen gelezen (:
Hier misschien?
http://wieisdemol.startpagina.nl/