Hoe kan ik UPC vervroegd opzeggen zonder bijkomende kosten i.v.m deurwaarder?

Ik heb het momenteel erg zwaar(financieel en geestelijk) en ik heb daarboven op ook nog een een deurwaarder op mijn dak gekregen. Ik heb helemaal geen problemen met UPC en daar is de deurwaarder ook niet van dus met upc gaat alles goed. maar nou wil ik mijzelf heel graag van het contract van UPC ontbinden(Dus vervroegd binnen het jaarcontract) en nu is mijn vraag zou dit mogelijk kunnen bij UPC?

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dat ligt eraan hoe lang je al klant bent.

Ben je nog geen jaar klant, dan zou je in principe de eerste 12 maanden moeten volmaken.
Daarna kan je op elk gewenst moment opzeggen, met inachtneming van 1 maand opzegtermijn.

De site van UPC zegt het volgende, waarbij vooral de laatste alinea voor jou van belang kan zijn:

Wat is de opzegtermijn van mijn UPC-dienst?

Als u een nieuw product installeert of een wijziging in uw product- of pakketsamenstelling aanvraagt, gaat u akkoord met een overeenkomst van 12 maanden (met uitzondering van extra zenders en aanvullende diensten). Na afloop van die periode verlengen wij het contract voor onbepaalde tijd. In de bevestigingbrief kunt u zien wat de contractperiode voor uw dienst is.

Een overeenkomst kunt u opzeggen als de contractperiode van 12 maanden is verlopen. Hierbij geldt een opzegtermijn van 1 maand. Als u bijvoorbeeld op 15 januari opzegt, eindigt de overeenkomst per 16 februari. Als moment van opzegging geldt de datum waarop UPC uw opzegging heeft ontvangen.

Wilt u een overeenkomst vóór het verstrijken van de contractduur van 12 maanden opzeggen dan kan dit alleen met instemming van UPC. Zegt u voortijdig uw contract op dan kunnen wij de abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.

http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/187/related/1/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzQ5Nzc1MjU3L3NpZC8tOGtETWc4bA%3D%3D/~/opzeggen-dienst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De genen die het beste antwoord op uw vraag kunnen geven, en die u kunnen helpen is UPC zelf. Ik weet niet hoe uw contract in elkaar zit, maar UPC wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mail of bel even naar UPC dan weet je het meteen!