Waar kan ik de dvd's van 'Good Luck Charlie' seizoen 1 en 2 kopen?

Ik heb op Google gezocht, maar ik kon geen website vinden waar ik het kon kopen. Ik ben op zoek naar de Amerikaanse dvd, dus de website moet naar Nederland kunnen versturen en PayPal accepteren als betaalmiddel.. Op eBay heb ik het niet kunnen vinden..

Alvast bedankt voor je antwoord! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Hier vind je seizoen 1 voor 10 dollar.
http://www.dvdsetsonsale.com/good-luck-charlie-season-1-dvd-boxset-product-847.html
en je kunt daar met PayPal betalen. Dat kun je controleren, helemaal rechts op de site, onder de knop
"payment methods"

Maar hier kun je voor 10 dollar 2 seizoenen kopen. Dat scheelt nogal wat!
http://www.goodtvshowdvd.com/2939_Good-Luck-Charlie-Complete-Seasons-1-2-DVD-Collection-Box-Set.html

Helaas kun je daar niet met PayPal betalen. Misschien kun je iets regelen met een kennis of familie, die een Mastercard of Visa heeft. Want je bent dan wel heel goedkoop uit.

Als je googelt op:
good luck charlie dvd box set
vind je veel meer mogelijkheden.
Succes!