Hoeveel moet je mee betalen aan zo'n tv progamma zoals woonwens en eigenhuis en tuin?

Hoeveel moeten de mensen mee betalen aan zo'n tv progamma als eigenhuis en tuin of tuinruimers of woonwens. of zou dat allemaal gesponserd zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
287.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen antwoord op je vraag maar wel een opmerking: Je wordt als kijker van zo`n programma nog wel eens voor de gek gehouden. Er deed een keer een kennis van me mee, maar die had in het programma wel een andere vrouw dan degene waar hij gelukkig mee getrouwd is.

Antwoorden (5)

De ouders van een klasgenootje van mijn dochter hebben er ooit aan meegedaan.
Mensen die meedoen aan dat soort programma's geven zichzelf op, en hebben dus al de intentie om hun huis (of tuin) te veranderen. Zij zoeken alleen professionele hulp hierbij. Bij deze hulp komt tegelijkertijd dan ook de publiciteit. De professionele hulp krijg je gratis, maar het meubilair moet je grotendeels zelf betalen. Het wordt wel afgestemd op het bedrag dat je zelf ongeveer in gedachten had, en de prijzen zijn uiteraard niet de prijzen zoals ons in de winkels en op de meubelboulevards getoond wordt, maar veel lager.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ goed antwoord,ik vroeg me dat ook vaak af dus ook een Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk belachelijk ; je maakt voor hen een programma, (zonder mensen geen programma tenslotte), want je komt wel met je hele hebben en houwen op teevee (en moet je zien wat die BN-ers verdienen voor elke scheet die ze laten met een camera in de buurt), en dan moet je er nog geld bij leggen ook. Lekker goedkoop programma's maken zo....
Bij Rob Verlinden ben je gemiddeld 4 tot 5000 euro kwijt.
Dat zijn alleen materiaalkosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
nou voor 4 euro mag hij bij mij wel langs komen alleen dan ben ik bang dat hij voor die matriaalkosten alleen een spijker in de muur komt slaan hah
Ik heb bij Praxis gewerkt en daar wordt ook vaak het meubilair ed gegeven bij EH&T. Vaak is het zo dat als het eenmaal bij de leverancier weg is deze het niet terug wil hebben. Een goed voorbeeld is een loungeset voor de tuin a 599 euro. Deze mochten de mensen gewoon houden. ER is hier geen bedrag voor betaald. Dat weet ik 100% zeker.. Ik werkte nl op de afdeling die de set had geregeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is vast niet de bedoeling van de reclame makers, wel grappig dat het dus ook zó kan werken, dat je bij het zien van een reclame naar de concurent gaat :)
In het verleden betaalde men 5000 gulden en daar werdt dan alles van gedaan en gekocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ex van mijn vriend had hem opgegeven voor de tuinruimers. Ze hadden zelf een budget van 2000 euro. Ze waren zo lief om de harde werkers de voorzien van koffie, broodjes e.d. en mochten daarom ALLES houden wat in de tuin stond (tuinstel, lantaarns, hoge lichtgevende bloempotten e.d.) Maar als je gewoon aso bent en de werkers mogen niet eens even gebruik maken van je wc dan gaan die extra's gewoon weer mee terug (uiteraard nadat alles MET spullen op film staat)