Nee, het bestaat niet echt, de opnames worden in Sloten gemaakt in een gebouw wat een half jaar lang (van maart - augustus) alleen daarvoor wordt gebruikt. Ze zetten er dan ook een bord op en zo lijkt het net een echte school. Het is een oud politieburo.

Mijn zoon heeft gefigureerd en komt de komende dagen in beeld en is daar een paar keer een hele dag geweest.

Toegevoegd na 2 minuten:
Iets preciezer, het is wel in Amsterdam en het is een oude politieacademie:
Routebeschrijving Spangalis college (oude politie academie)
Adres: Sloterweg 700, Amsterdam

Hier zijn dus de opnames gedurende de helft van het jaar maar er worden dus geen lessen gegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In welke fictieve plaats speelt het af?