waarom komen er nu weer oude afleveringeen van degrassi weer op tv en wanneer komen er de nieuwe??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Vanavond misschien al, maar dat is niet zo duidelijk op de MTV-tv-gids. Op dinsdag 18/8 om 15.00 uur aflevering 51, op donderdag om 17.30 aflevering 53. Maar op vrijdag 31/8 komen de afleveringen 51 t/m 53 (waarbij 53 wel het eerst)
Wanneer er oude afleveringen worden uitgezonden zou je misschien bij MTV kunnen navragen.