Op welke site kan je het zeilen van de olympische spelen kijken vanuit frankrijk?

Ik wil graag het zeilen zien van de olympische spelen in londen maar toen ik probeerde te kijken op de site van de nos kreeg ik een melding dat dit niet mogelijk is op mijn geografische locatie te bekijken op welke site kan ik dot ook live zien

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op nos.nl kan je 12 livestreams volgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
marielle, panny zegt dat de site van nos niet functioneert daar, wel even opletten he :)

Antwoorden (1)

je zou het via deze britse webpage kunnen proberen, is helaas wel niet voorzien van nederlands commentaar. http://www.nbcolympics.com/liveextra/