Kan je morgen de olympische spelen op tv zien? Desnoods op een Engelse zender?

Het gaat mij vooral om de openingsceremonie.

Toegevoegd na 13 minuten:
En hoe laat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Nederland 1 zendt vanavond vanaf 20.30 uur uit. Allereerst zal Mart Smeets Studio Sportzomer presenteren (met onder anderen Inge de Bruijn en Fanny Blankers in de uitzending), waarbij er misschien al af en toe gekeken wordt naar het stadion van de openingsceremonie. Aansluitend vindt vanaf 21.50 uur tot ongeveer 01.00 uur Nederlandse tijd de openingsceremonie plaats, die in zijn geheel zal worden uitgezonden door de NOS (ook via internet).

En vanaf morgen kun je dagelijks vele uren kijken naar alle sporten, zowel via TV (vooral Nederland 1) en via internet (www.nos.nl, waar je ook kunt schakelen tussen verschillende sporten).

Alvast veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij zend Nederland 1 die gewoon uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrijdag 27 juli, Nederland 1, 21.50 uur:
Olympische Spelen: London Live.
Rechtstreeks verslag van de openingsceremonie.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, deze keer is niet alles in het holst van de nacht gelukkig. Alleen 1 uurtje verschil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm ik had toch gehoopt dat de start wat eerder zou zijn.... die wordt alsnog bijna nachtwerk, niet leuk voor de kinderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of juist wel leuk voor de kinderen... mogen ze langer opblijven :)
En anders moeten ze het maar doen met de foto's uit Nusport :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank +sers en voor de reacties!
Het is niet anders, we zullen het met deze tijd moeten doen ;-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grijns C4th! Ze mogen ook opblijven hoor, het is hier vakantie maar ik had vanwege Londen gehoopt op minstens een uur eerder....
Inderdaad, Nederland 1 zend het rechtstreeks uit, idem voor Sporza.

Maar ter aanvulling: NOS zend zo ongeveer echt alles ook nog eens uit op internet.
Als ik het goed heb, dan hebben ze op internet maar liefst 6 kanalen tot hun beschikking, zodat je zaterdag dus bijvoorbeeld op TV kunt kijken naar de wegwedstrijd bij het wielrennen, terwijl je op de laptop kijkt of de dames van de zwem-estafetteploeg het doen in de series.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt de reguliere uitzendingen op Nederland 1 (vanavond inderdaad de opening van de spelen). Daarnaast de online kanalen van de NOS en de BBC. De BBC is de officiële zender van de spelen. Afhankelijk van je kabelaanbieder kan je dan ook de spelen in 3D kijken (zie eerste link). Alle uitzendingen van de NOS staan op de tweede link.