Hoe kom ik aan een ''kastje'' die men gebruikt om de kijkdichtheid / cijfers van televisiezenders te meten?

Vraag staat op zichzelf en behoeft -denk ik- geen verdere uitleg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Zo'n kastje kun je nergens krijgen. En als dat wel zou kunnen zou je er echt niets aan hebben, want dat ding staat dan van alles te meten waar je niets aan hebt.

citaat van de SKO site:
Vraag: Ik wil graag meedoen aan het onderzoek, kan ik me daarvoor aanmelden?

Antwoord: Nee, dat kan helaas niet. De panelleden voor het kijkonderzoek worden at random geworven door het onderzoeksbureau. Dit is noodzakelijk om een representatieve steekproef voor heel Nederland te krijgen. Vandaar dat je je ook niet voor het kijkonderzoek kunt aanmelden.

http://www.kijkonderzoek.nl/kijkonderzoek/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt:)
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het wachten is op een 'representatieve stekproef' die aantoont dat 105% van de nederlanders naar programma zus-en-zo gekeken heeft.
Tot die tijd gelooft iedereen de kijkdichtheidscijfers...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je daarmee dat de kijkcijfers niet betrouwbaar zouden zijn?