Kan ik op mijn werk het EK volgen via mijn laptop?

Ik moet met het EK werken, we hebben wel internet verbinding op ons werk, kan ik dan via mijn laptop het EK volgen? en zo ja, welke site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
11 jaar geleden
Dat zou ik als ik jou was wel in overleg met je teamleider doen, Simone. Zomaar onder werktijd iets anders doen mag natuurlijk niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, mijn baas snapt echt wel dat ik heeeel erg graag EK wil zien, dus hij vind het geen probleem. En radio is ook goed als het niet lukt om beeld te krijgen

Het beste antwoord

Meestal wordt dit door de NOS ook uitgezonden op internet. Zij geven dit vaak ook aan op televisie.

www.nos.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://weblogs.nos.nl/nieuwemedia/2012/05/31/nos-ek-2012-site-live/

Andere antwoorden (3)

Site is al gegeven. Bedenk wel, dat er genoeg werkgevers zijn die via hun systeembeheerder bepaalde sites blokkeren, juist om te vermijden dat er geniksnut wordt op kosten van de baas.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internet heb ik al via de mensen die boven mijn werk wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan nog is het op kosten van de baas, als je niks zit te doen, kost jij hem geld, aangezien hij jouw betaald om te werken....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste heeft u geen idee wat voor werk ik doe en lijkt me nogal logisch dat het geen goed idee is als ik het EK ga kijken als mijn werk daar onder lijdt
je kan via je laptop deze site eens proberen - ook andere sporten -
www.hahasport.com
11 jaar geleden
SportLemon biedt alle sportwedstrijden die op dat moment gespeeld worden aan. Alleen zit er wel wat vertraging in het begin van de wedstrijd en het moment dat je het kunt kijken.