In welk televisieprogramma (lang geleden) waren de vaste vragen: "Hoe lang is 't nou geleden", en "wat gebeurde er toen precies".

Het was een programma over gebeurtenissen die niet of nauwelijks te verklaren waren.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
4.4K

Het beste antwoord

Wonderen Bestaan van de KRO
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is 'm. Scheelt weer een hoop nadenken. Heel erg bedankt

Andere antwoorden (1)

Volgens mij heette het programma WAAR GEBEURD.
Van de NCRV.
Mensen vertelden sterke verhalen.
Maakte ook niet echt uit of het nou echt helemaal waar was, want het genieten was van de verteller en het verhaal. Interessant, rustig en kalm. Onthaast.