Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door wie word het lied gezongen voor een game waar nu op dit moment reclame voor word gemaakt?

Het word in het engels gezongen door een ( waarschijnlijk iet wat oudere) man. En je ziet een getinte man ( met baardje en snor) die een hele straat kapot slaat. Je ziet ook een andere man die heeft klauwen aan zijn handen, en later zie je ook die getinte man weer met een soort van bijl aan een van zijn handen. Het is een commercial voor een computerspelletje en hij is te koop o.a bij bart smit. Dit is alle informatie die ik heb. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik ben niet echt op zoek naar het spelletje maar het gaat mij om het liedje wat je hoort tijdens die reclame over dat computer spelletje. Wie o wie weet wie van wie dat nummer is? De enigste tekst van het nummer wat ik heb onthouden is :I would let u know ( of zoiets)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
910

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Toevallig zag ik hem net ook. Dit spel heet Prototype 2 en het lied heet Hurt van Johnny Cash.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke yes dit is m. bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding