We kregen net te horen na te bellen naar 09091333 voor miljoenenjacht dat we geselecteerd zijn maar uit hoeveel mensen zijn we nu geselecteerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
62.7K

Het beste antwoord

Elke tiende beller word geselecteerd. Op 1000 mensen die bellen worden er dus 10 mensen geselecteerd. Omdat er miljoenen mensen kijken naar de postcode loterij is de kans dus erg klein. Stel er bellen 100.000 mensen dan heb je een kans van 1 op 10.000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elke tiende? dat zijn er honderd van elke duizend...
die kans is dus vrij groot, daarna mag je waarschijnlijk een ander duur nummer bellen :)
(de min is niet van mij)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is vrij klein omdat er geen 1000 mensen maar wel een miljoen mensen bellen. De min is jammer. Want het klopt gewoon. Als het goed is heeft de VS dit ook te horen gekregen "gefeliciteerd blablabla 10e beller en daarom geselecteerd"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft dat er 10 per 1000 worden geselecteerd, dat is 1/100'ste. En wat heeft de VS er mee te maken? Bedoel je de vraagsteller? En er bellen echt geen miljoen mensen hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VA is inderdaad vraag steller
zondag
12 jaar geleden
Toch stelt zo'n selectie niks voor. Ik heb er al 2 keer een gehad, juist omdat ik niet aan die loterij deel neem. Je krijgt zelfs alvast een kaartje voor de parkeergarage op de dag van de opname. MAAR... als je écht uitgekozen bent bellen ze je eerst op, schrijven ze, en dát gebeurt dus maar bij heel enkelen. Ik zie zelfs in je vraag dat je nu geen brief krijgt maar eerst naar een 0909 (dus duur) nummer moet bellen. Ja ze worden daar steeds slimmer, die geldkloppers. Maar o, o, o, wat is die Linda de Mol van Miljoenenjacht toch een leuke meid! Uitgekookte tante zou ik zeggen!