Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de aflevering waarin Ben Heistee (kees en co) overlijd?

Ik zoek er lang naar deze aflevering, maar kan hem niet vinden. Weet iemand misschien hoe de aflevering heet?

Toegevoegd na 9 minuten:
mijn pap zei dat er wel degelijk een aflevering van was. op wiki stond millenium die heb ik bekeken maar daar gebeurde het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
12.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor jullie hulp.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze aflevering bestaat niet, Ben zou tussen seizoen 5 en 6 een wc-pot op zijn kop gehad waardoor hij overleed.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn vader heeft de gezegd dat er wel een aflevering van is.
Powergen
12 jaar geleden
Tsjah, ik lees dit op wikipedia en heb zelf ook Kees&co zitten kijken, ben gaat echt niet in 1 aflv. dood. Wel over de dood maar niet de dood zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk hoor, Powergen!
Die aflevering bestaat inderdaad niet.
Toen na seizoen 5 werd besloten tot een 6de seizoen deelde Rik Hoogendoorn (die Ben Heistee speelt) mee dat hij daar niet meer aan mee zou doen. Daarom begint de eerste aflevering van seizoen 6 met Kees die bij het graf van Ben zit en met hem praat, en de kijker zo verteld dat Ben is overleden doordat hij een WC-pot op zijn hoofd kreeg toen hij geen helm droeg.
Er bestaat echt 100% zeker weten geen aflevering over de dood van Ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het advies!

Andere antwoorden (1)

In de 1e aflevering van seizoen 6 gaat het over zijn overlijden. Dat is zeg maar de inleiding van die aflevering.

http://www.youtube.com/watch?v=PPFHCV1tAa4

In de laatste aflevering van seizoen 5 is hij nog gewoon te zien.

Hier is een lijst met alle afleveringen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Kees_%26_Co
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus jullie weten absoluut zeker dat er GEEN aflevering van is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het gebeurd als het ware tussen 2 afleveringen in. In seizoen 6 begint een heel ander leven voor Kees. Dan zie en hoor je ook minder van de kinderen enzo.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding