Houdt de winnaar van Wie is de mol het geld uit de pot?

Voelt raar omdat het BN'ers zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
8.7K
Amadea
12 jaar geleden
Dat zullen alleen de winnaars kunnen vertellen.

Het beste antwoord

De winnaar krijgt het geld uit de pot, wat daar vervolgens mee gebeurd hangt van de winnaar zelf af. Zo gek is het overigens niet dat de winnaar het geld krijgt, de prijs is nu eenmaal een beloning voor het winnen van het spel en de winnaar van dit seizoen zal ook niet heel, heel erg rijk zijn want het zijn alledrie niet hele beroemde vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze winnen het geld en mogen het ook houden. Weggeven kan altijd nog, maar dat mogen ze zelf bepalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik ook denken, maar heb jij er een bewijs van?
Het geld dat ze winnen word volgens mij op hun rekening gestort!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens jou vind ik geen duidelijk antwoord ;-)