Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de winst voor "de mol'' in de tv-serie 'Wie is de mol'? (2)

Deze vraag is eerder gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/winst-mol-tv-serie-mol.8679, hier wordt door 4 mensen gesuggereerd dat de mol niks krijgt. Niemand die een bron geeft of aangeeft dat hij/zij bij de het programma betrokken is en dus zelf een betrouwbare bron is.

Dus NIET antwoorden als het je het denkt te weten, maar alleen als het weet (sommige mensen kunnen misschien moeilijk onderscheid maken, maar toch). Dus graag een bron vermelden of laten weten dat je zelf bij het programma betrokken en het zodoende WEET.

Dus nogmaals de vraag: Wat krijgt de mol aan het einde en is dus zijn motivatie om te doen wat hij doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
47.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat er niemand op goeievraag is die het antwoord weet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ben bij Wie Is De Mol betrokken. De motivatie om de mol te zijn is de uitdaging. Het is een uitdaging om de mol te spelen. De mol krijgt geen prijs in de vorm van geld maar voor de mol is het leuk om aan het eind de erkenning te krijgen. De bewondering voor alle mollenstreken die zo onopvallend zijn uitgevoerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Iedereen kan dat beweren, maar hoe betrouwbaar is het dat Donkeydeb wérkelijk betrokken zou zijn?
bamibal
12 jaar geleden
@Donkeydeb: Even een vraagje: Wie is de mol?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bamibal tja, als hij/zij dat zou zeggen zou hij/zij een grote boete krijgen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chill. Het is maar een Goeie Vraag. Ik vond de vraagstelling gewoon erg grappig met die lap tekst er nog onder. Dus toen moest ik reageren en ik geef toe, ik ben betrokken als kijker. Dat is toch ook betrokken? Ik miste nog een een definitie van betrokken!!! xD
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de mol de enige deelnemer aan het spel is die een onkostenvergoeding krijgt. Overige deelnemers niet, alleen de winnaar krijgt de pot. Helaas heb ik geen bron voor je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niets, de winnaar krijgt de pot, de rest van de verliezers niks en de mol ook niet. die heeft inmiddels wel een leuke 'vakantie' van drie weken gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding