Kennen jullie een comerciaal (reclame) die op het puntje nog mocht worden utigezonden? (net niet banned commercial)

heb er een nodig voor mijn sectorwerkstuk maar ik weet geen goede te vinden. kan iemand mij helpen eentje zoeken of naam zegfen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

"Zonder hoesje ga ik niet in je poesje"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien heeft Greenpeace er eentje gehad, maar ook Hyundai. Volgens mij beide keren omdat ze in hun reclames anderen merken noemden (Nuon resp. Ford) die hier tegenwaren en kennelijk kan je dan een reclame blokkeren. Waarschijnlijk komt dit door de regel dat je niet mag liegen in een reclame (de waarheid een beetje buigen zodat het beter lijkt mag nog net, anders hielden we geen reclames over ;-)