Heeft iemand enig idee van welke tv-zender dit logo is? (zie plaatje en video)

Je zou denken aan Concertante, Concertzender of Crescendo of zoiets. Philippe Herreweghe is een Belg, Collegium Vocale komt uit Gent en de opname is ook uit een kerk in Belgie. Maar de Italiaanse ondertiteling is er natuurlijk niet voor niets, en dat zou kunnen duiden op een Italiaans tv kanaal. Een zoektocht op Italiaanse tv-zenders levert niets op. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je met dit plaatje niet zoeken op Google afbeeldingen? Ik ben op m'n iPhone dus kan dat nu niet maar met knippen en plakken in het zoekvenster kun hè veel vinden

Het beste antwoord

Het is van Classica TV
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig! Ik ben heel blij met je oplossing! +