Weet iemand nog hoe dat progamma van mtv heette waarin 2 mensen een liedje moesten schrijven om iemand te veroveren?

Vroeger was op mtv een progamma. In dit progamma gingen 2 mensen een liedje schrijven voor een jongen/meisje die ze in een filmpje zagen. Later gingen ze die liedjes zingen en dan koos de jongen/het meisje welke won. Dan hadden ze een date.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Volgens mij was dat Score:

http://www.mtv.com/shows/score/series.jhtml
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel :)