Is er een website die oude NOS-teletekst-pagina's bewaart? B.v. van de vorige dag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
9K
Pieter2011
12 jaar geleden
Een antwoord op je vraag kon ik niet vinden, maar als je op zoek bent naar "oudere nieuwsberichten" is dit een handige ingang: http://nos.nl/nieuws/archief/datum/2011-10-04/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie link Pieter! Op dat idee was ik nog niet gekomen, en wist ook niet dat de boel daar gearchiveerd werd. Zelfs tot 2005.... Dank! Vreemd dat blijkbaar nog niemand op het idee is gekomen om teletekst pagina's op te gaan slaan op een website. Vraag me niet hoe, maar ik weet zeker dat zoiets volautomatisch kan.
Pieter2011
12 jaar geleden
Tja, dat zou makkelijk moeten kunnen. Maar ik was wel blij verrast toen ik dat nieuwsarchief van de NOS tegenkwam. Ik ben ook nog weleens op zoek naar oude berichtjes.

Het beste antwoord

Zo ver ik weet niet, maar je kunt wel op de twitter van teletekst kijken (http://twitter.com/#!/teletekst), als je dan op de link klikt kom je op het nieuwsbericht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, die link is nieuw voor mij, maar dat is niet zo vreemd. Ik twitter niet, en weet ook nauwelijks wat het is. Ik weet alleen dat sommige mensen het nodig vinden, dat het ganse nederlandse volk weet. wat voor soort koekje ze bij de koffie nemen....en dat dus even twitteren :-) + voor je antwoord.