Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft dat meisje van de UPC-reclame ook echt een online dansschool?

Kan m in elk geval niet vinden via google, dus het lijkt me dat het gewoon alleen reclame was, maar misschien dat iemand dit weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
986
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze kan niet eens dansen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee dit is niet zo dat is alleen puur reclame
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Johnny gaat op bezoek bij bezoek bij mensen met een bijzondere hobby voor de commercial.
Dat meisje geeft online les en dat is iets anders dan een dansschool hebben. Een dansschool is niet gratis en ik denk dat zij het alleen gratis doet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ze is namelijk nog niet zo oud dat ze dat mag doen als werk. Misschien krijgt ze zo wel sponsors.
Zo heb ik op SBS6 een ander meisje gezien die ook zoiets deed, maar die gaf uitleg over hoe je make-up kon gebruiken. Die kreeg van bedrijven die dat verkopen gratis spullen met de vraag of ze daar ook een filmpje wilde maken. Op die manier kon ze haar hobby betalen. Misschien dat ze nog meer aangeboden kreeg, maar dat weet ik niet meer.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ja, ze zegt zelf dat ze een dansschool heeft. Ze geeft inderdaad les. Misschien dat je een mail kunt sturen naar UPC om te vragen of ze ook bekeken kan worden.

Toegevoegd na 10 minuten:
CONTACT UPC: https://vragen.upc.nl/app/contact/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding